This guy cracks me up !!!!

Texas Style BBQ Seasonings, Sauces and Such.

Moderator: TBBQF Deputies

User avatar
woodenvisions
Chuck Wagon
Posts: 2542
Joined: Sun Aug 02, 2015 12:37 pm
Contact:

This guy cracks me up !!!!

Postby woodenvisions » Thu Aug 03, 2017 4:02 pm

User avatar
Gator
Sheriff
Posts: 6560
Joined: Mon Dec 11, 2006 3:53 pm
Location: Coppell, TX
Contact:

Re: This guy cracks me up !!!!

Postby Gator » Thu Aug 03, 2017 4:04 pm

Yeah thats a good one, tanks for sharing!
Gator

"I won't tolerate rude behavior" - Woodrow F Call
User avatar
woodenvisions
Chuck Wagon
Posts: 2542
Joined: Sun Aug 02, 2015 12:37 pm
Contact:

Re: RE: Re: This guy cracks me up !!!!

Postby woodenvisions » Thu Aug 03, 2017 5:15 pm

Gator wrote:Yeah thats a good one, tanks for sharing!
I probably watched it 10 times, lol.
It's good to see our women and men find that little something that gives them some laughter and smiles in places like that ya know :mrgreen:

Happy to share that Gator.

Btw, ive finally gotten to try just 1 of your seasonings/rubs yesterday and I must say, the SPG was a nice surprise !
I picked up 7 different bottles and the 6 pack of sauces.
Won't get the sauces and the Campfire till Monday but I'm sure ALL of them are great.
Gonna try some leg/thigh combos tonight, not sure which I'll use, but Thanks a bunch for a great product.
User avatar
Gator
Sheriff
Posts: 6560
Joined: Mon Dec 11, 2006 3:53 pm
Location: Coppell, TX
Contact:

Re: RE: Re: This guy cracks me up !!!!

Postby Gator » Thu Aug 03, 2017 6:07 pm

woodenvisions wrote:
Gator wrote:Yeah thats a good one, tanks for sharing!
I probably watched it 10 times, lol.
It's good to see our women and men find that little something that gives them some laughter and smiles in places like that ya know :mrgreen:

Happy to share that Gator.

Btw, ive finally gotten to try just 1 of your seasonings/rubs yesterday and I must say, the SPG was a nice surprise !
I picked up 7 different bottles and the 6 pack of sauces.
Won't get the sauces and the Campfire till Monday but I'm sure ALL of them are great.
Gonna try some leg/thigh combos tonight, not sure which I'll use, but Thanks a bunch for a great product.


Awesome, SPG is a family favorite! Thanks for your support! :salut: :cheers:
Gator

"I won't tolerate rude behavior" - Woodrow F Call
User avatar
woodenvisions
Chuck Wagon
Posts: 2542
Joined: Sun Aug 02, 2015 12:37 pm
Contact:

Re: RE: Re: RE: Re: This guy cracks me up !!!!

Postby woodenvisions » Thu Aug 03, 2017 6:17 pm

Gator wrote:[quote="woodenvisions"][quote="Gator"]Yeah thats a good one, tanks for sharing!
I probably watched it 10 times, lol.
It's good to see our women and men find that little something that gives them some laughter and smiles in places like that ya know :mrgreen:

Happy to share that Gator.

Btw, ive finally gotten to try just 1 of your seasonings/rubs yesterday and I must say, the SPG was a nice surprise !
I picked up 7 different bottles and the 6 pack of sauces.
Won't get the sauces and the Campfire till Monday but I'm sure ALL of them are great.
Gonna try some leg/thigh combos tonight, not sure which I'll use, but Thanks a bunch for a great product.[/quote]

Awesome, SPG is a family favorite! Thanks for your support! :salut: :cheers:[/quote]I got in LATE last night, too late to grill or Big Easy anything, so we tried it on Corn on the Cobb and it was excellent.
Got thighs/legs on now, 4 pieces, one of 4 different rubs so we'll see in a bit.
The smell alone of the Texas Pecan should be illegal lol.

Ur welcome, my pleasure to give back in some way to the forum.
User avatar
Gator
Sheriff
Posts: 6560
Joined: Mon Dec 11, 2006 3:53 pm
Location: Coppell, TX
Contact:

Re: This guy cracks me up !!!!

Postby Gator » Thu Aug 03, 2017 7:49 pm

We have a lot of new products planned for the fall- I'll bet you will like our new 1836 BBQ Rub. :texas:
Gator

"I won't tolerate rude behavior" - Woodrow F Call
User avatar
DUMP-TRUCK BBQ
Pilgrim
Posts: 8
Joined: Sun Feb 08, 2009 6:07 pm
Location: TX'n bogged down in LA
Contact:

Re: This guy cracks me up !!!!

Postby DUMP-TRUCK BBQ » Fri Aug 04, 2017 10:22 am

Dude reminds of that kid off his Ritalin meds in the movie Smokin' Aces. :shock:
Willy P
:texas:
Oklahoma Joe Longhorn
Char-Griller Smokin Pro w/SFB
Char-Broil Santa Fe
Brinkmann 810 4-burner

Return to “SuckleBusters - The Forum Sponsor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest